Rock, Paper, Stories

Met mijn bedrijf Rock, Paper, Stories help ik uitgeverijen, bedrijven en stichtingen met het bedenken en (assisteren bij het) uitvoeren van mediaconcepten die tailor made zijn voor hun jeugdige doelgroep.

Conceptdenken
Soms lijkt het alsof je een vertaalmachine nodig hebt om kinderen en jeugd te begrijpen. Ik stap in hun denkwereld, hoor wat ze willen en vertaal hoe jij als merk daarbij aansluit. De concepten die ik bedenk hebben niet per se betrekking op één soort medium. Want kinderen van nu zijn niet te vinden op één soort medium. Juist een combinatie van verschillende platformen maken het plaatje compleet. Ook als je al op één platform te vinden bent maar juist op zoek bent naar een completer geheel, ben je bij mij aan het juiste adres.

Organiseren
Ik weet de juiste personen bij elkaar te brengen om tot pareltjes te komen. Mijn netwerk is groot dus het team dat je nodig hebt, stel ik in een mum van tijd samen. Ik ben een meewerkende manager die zorgt voor een goede band tussen het merk en het team waardoor snel duidelijk wordt wat er nodig is voor het perfecte resultaat.

Uitvoeren
I love it when a plan comes together. De uitvoering van het concept vind ik dus minstens zo leuk als het bedenken ervan. Met mijn ervaring in redactiewerk, eventorganisatie en schrijven kan ik een concept met de juiste mensen tot een compleet eindproduct verwerken.

Merkdenken
Tijdens de eerste ontmoeting met een merk zuig ik alle informatie in me op. Wat straalt dit merk uit, wat is het doel, wie is precies de doelgroep? Wat kan dit merk betekenen voor kids & teens? Op deze manier blijf ik heel dicht bij het merk gedurende de samenwerking.

Crossmediale mediaconcepten | Copywriting | Eindredactie | Tekstschrijven | Social Media | Tijdschriften | BoekenEvenementen | Creative writing |

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *